söndag 11 november 2012

Min superhjälte


Idag är det Farsdag och om en stund ska jag åka hem till famijehuset i Nykvarn och fira Pappa.
Farsdag har jag egentligen aldrig firat men nu använder jag alla ursäkter som finns för att träffa min pappa. Jag minns inte ifall jag har skrivit om detta tidigaremen i somras fick min pappa en stroke.
Som tur var så fick han ingen hjärnblödning och klarade sig bra men trots detta så låg han på två olika sjukhus under två månader. Till slut fick han komma hem men nu åker han fram och tillbaka till Huddinge på rehab.
Hans handikapp nu är dubbelsyn, yrsel och balansen plus att han är svag i högra sidan av kroppen.
Han kommer bli helt återställd och det glädjer mig otroligt mycket.
Min far har alltid betytt mycket för mig och nu vill jag träffa han hela tiden för att stötta honom i det här.
Hela familjen blev berörd av detta och har fört oss mycket närmre.
Pappa kämpar påoch snart kommer han vara helt återställd.
Han är en kämpe och min inspirationskälla.
Min superhjälte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Caroline

Mitt foto
Jag heter Caroline Öhlén, är 20 år och bor i Södertälje med min pojkvän. Jag jobbar i Nykvarn som vikarie på skolor och här på bloggen skriver jag om det som är värt och ganska ovärt. Om mina dagar och nätter. Om vänner och fiender. Om kärlek och hat. Men mest är det allt skit jag gör om dagarna och annat ointressant.