tisdag 13 november 2012

13 november 2012

God morgon alla glada!
Idag är jag ledig och hemma för att våran hyresvärd ska komma och besiktiga våran lägenhet efter den fuktskadan som blev efter att grannens duschvatten hade runnit ner till oss. Detta hände förra sommaren och vi har inte fått någon hjäp förens nu. Vi får se hur det blir och vad de säger.  
Men efter att de varit här så ska jag promener hem till min mormor och låta henne bjuda mig på en kopp te och snacka lite. 

Påvägen hem ska jag hämta ut ett paket sen blir det middag och avslutar dagen med en sväng till gymmet med Linn.

Det låter ändå som en bra dag, eller hur?

Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Caroline

Mitt foto
Jag heter Caroline Öhlén, är 20 år och bor i Södertälje med min pojkvän. Jag jobbar i Nykvarn som vikarie på skolor och här på bloggen skriver jag om det som är värt och ganska ovärt. Om mina dagar och nätter. Om vänner och fiender. Om kärlek och hat. Men mest är det allt skit jag gör om dagarna och annat ointressant.